Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier jakości z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Jelcz-Laskowice | Numer ref.: IJD/051/AMA

Oferta:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w firmie naszego klienta
  • Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe + premia roczna
  • Szerokie możliwości rozwoju
  • Praca w międzynarodowym środowisku
  • Pracowniczy program emerytalny
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych:
    - Dofinansowanie zajęć sportowych
    - Prywatna opieka medyczna
    - Dofinansowanie nauki języków
    - Dofinansowanie szkoleń i kursów
    - Ubezpieczenie na życie
    - Dodatkowe świadczenia socjalne
    - Dofinansowanie wypoczynku
    - Paczki świąteczne
    - Program rekomendacji pracowników

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki związane z jakością
  • Doświadczenie w pracy w dziale jakości, mile widziane w przetwórstwie tworzyw sztucznych, w branży automotive
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym (kontakt z klientem niemieckojęzycznym)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - mile widziana
  • Praktyczna znajomość narzędzi jakościowych

Zadania:

  • Inicjowanie i koordynowanie działań na rzecz poprawy jakości
  • Organizowanie i prowadzenie audytów procesu i produktu
  • Obsługa procesu reklamacji, analiza przyczyn źródłowych, planowanie oraz nadzór nad działaniami
  • Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji: Control Plan, instrukcje kontroli
  • Współpraca z działami w całej organizacji
  • Wizyty u klientów w celu wsparcia i analizy zgłaszanych problemów
  • Weryfikacja metod i procesów związanych z wymogami jakościowymi klientów
  • Opracowanie i utrzymanie zaktualizowanego planu audytów i wizyt klientów