Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:

Quality Manager
Miejsce pracy: Bydgoszcz | Numer ref.: QMA/080/ADO

Oferujemy:

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i kompetencji
  • Ambitne stanowisko w dużej i nowoczesnej firmie produkcyjnej
  • Realizację projektów dla dużych, międzynarodowych graczy
  • Dużą samodzielność w działaniu i realny wpływ na organizację
  • Pakiet benefitów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe - techniczne
  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania jakością w dużej firmie produkcyjnej
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem specjalistów
  • Biegły język angielski w mowie i piśmie
  • Znajomość norm ISO, doświadczenie w przeprowadzaniu audytów
  • Znajomość narzędzi wykorzystywanych do analizy i poprawy jakości
  • Znajomość Lean Manufacturing
  • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania ludzi do osiągania ambitnych celów
  • Konsekwencja i determinacja w osiąganiu wyznaczonych celów biznesowych oraz wprowadzaniu zmian i działań w celu poprawy jakości
  • Dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne i komunikacyjne, umiejętność pracy w zespole

Zadania:

  • Kontrola i monitorowanie efektywności i wydajności Zintegrowanego Systemu Zarządzania na podstawie audytów wewnętrznych oraz zewnętrznych  
  • Odpowiedzialność za rozwój procedur jakościowych dotyczących produktów we wszystkich fazach procesu napraw
  • Zarządzanie wewnętrznymi audytami w firmie
  • Nadzór nad zespołem inżynierów, kontrolerów jakościowych oraz audytorów
  • Odpowiedzialność za rozwój standardów jakościowych i wskazywanie kierunku zmian
  • Aktywne uczestniczenie w spotkaniach mających na celu rozwój świadomości jakości wśród pracowników
  • Sprawdzanie procesów i procedur jakościowych oraz rekomendacja ich ulepszenia
  • Zarządzanie zbieraniem i analizowaniem danych dotyczących standardów jakościowych, kontroli procesów i produktów
  • Uaktualnianie i utrzymywanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz jego dokumentów
  • Zapewnienie zgodności ze wszystkimi wymogami standardów ISO oraz zarządzanie corocznymi audytami ISO
  • Opracowywanie nowych standardów poprawy jakości oraz wdrażanie nowych technik w zakresie efektywności i jakości (Lean i Six Sigma)